طراحی

حداقل سیستم برای فتوشاپ

از آنجایی که نصب هر برنامه ای باید با توجه به سخت افزار سیستم کنونی صورت گیرد در این مقاله به بررسی جامعی از سیستم مورد نیاز فتوشاپ در ورژن های مختلف می پردازیم.

دوست داشته باشید یا نه، اگر بخواهید به صورت حرفه‌ای، کارهای گرافیکی و ویرایش عکس انجام دهید، باید با نرم‌افزار فتوشاپ کار کنید. این نرم‌افزار، یکی از سنگین‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش تصویر است و برای کار کردن با آن، پیش از هر چیزی باید یک سخت افزار برای فتوشاپ داشته باشید که داری حداقل نیازمندی‌های سیستمی این نرم‌افزار باشد.

در صورتی که یک دوربین عکاسی DSLR داشته باشد، چه به صورت حرفه‌ای عکاسی کنید، چه به صورت آماتوری، احتمال اینکه نرم‌افزار ادوبی فتوشاپ، پرکاربردترین نرم‌افزار شما باشد، بسیار زیاد است. بنابراین، ارزشش را دارد که کامپیوتری مناسب برای اجرای این برنامه داشته باشید تا سرعت کار کردن شما در هنگام انجام ویرایش‌های سنگین، کم نشود.

اما برای کار کردن با این محصول نرم‌افزاری شرکت ادوبی واقعا به چه سخت‌افزاری نیاز دارید؟ چه به دنبال خرید یک سیستم جدید باشید، چه بخواهید سیستم کنونی خود را ارتقاء دهید، چه بخواهید فقط سیستم کنونی خود را ارزیابی کنید، این مقاله، به شما خواهد گفت که یک سخت افزار برای فتوشاپ باید دارای چه مشخصاتی باشد. با کافه آرتک همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *